Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Andre Rieu: Μουσική για όλες τις αισθήσεις...


Στο πρόσφατο ταξίδι μου στη Βαρκελώνη είχα την τύχη να γνωρίσω ένα ζευγάρι 70άρηδων από την Αθήνα. Αρκετά καλλιεργημένοι άνθρωποι, χαμογελαστοί και με όρεξη για τη ζωή, από εκείνους που σε κάνουν να θες να γίνεις σαν κι αυτούς όταν μεγαλώσεις. Μία ημέρα λοιπόν, εκεί που μιλούσαμε για ταξίδια με την κυρία, μου λέει ότι το προηγούμενο ταξίδι μου ήταν στην Πράγα, πήγα να παρακολουθήσω τη συναυλία του Andre Rieu. Ποιος είναι αυτός; της λέω! Κι εκεί ξεκινάει μία κουβέντα για το ποιόν του. Μουσικός, βιολιστής συγκεκριμένα, από την Ολλανδία, με φανατικό κοινό, πολλές συναυλίες και όπως θα παρατηρήσετε κι εσείς στη συνέχεια απίστευτος showman. Έχει μία τεράστια σε αριθμό μπάντα, παίζει κλασική μουσική αλλά και σύγχρονη, με τον δικό του μοναδικό τρόπο.
 
Θέλω να σας εκμυστηρευτώ ότι η κυρία με μύησε πραγματικά στη μουσική του. Γύρισα στο δωμάτιο και επί 2 ώρες έβλεπα στο youtube βιντεάκια από συναυλίες του! Η ώρα είχε πάει 2 τα μεσάνυχτα και δεν το έκλεινα.
Σας προκαλώ λοιπόν, όταν θα είστε σπίτι σας κι όχι στο γραφείο (νομίζω θέλει ελεύθερο χρόνο για να ικανοποιήσει όλες τις αισθήσεις σας), να παρακολουθήσετε το βίντεο που ακολουθεί (και άλλα πολλά που υπάρχουν στο youtube, αν θέλετε!).
Κλείστε τα μάτια και ακούστε τη μουσική του, παρακολουθείστε τις συναυλίες του και νιώστε τη χαρά, τη λύπη, τον έρωτα, τη θλίψη, το χορό, τη μελωδία της ευτυχίας ή/και της δυστυχίας, δείτε τους ηλικιωμένους ανθρώπους να κάνουν σα μικρά ερωτευμένα παιδιά και πολλές πολλές ακόμη εικόνες που θα σας εξιτάρουν τα συναισθήματά σας.
Αυτά… ένιωσα για λίγο ποιητής κι εγώ (λέμε τώρα)!!

 
www.andrerieu.com/

Υ.Γ.: Η κυρία μου είπε ότι υπάρχει πιθανότητα να έρθει κάποια στιγμή στην Ελλάδα. Θα είμαι εκεί!!!
 

Φιλιά,

Γιώργος Π.

1 σχόλιο:

  1. Το άρθρο σου έχει μία αμεσότητα που ήταν σα να σε είχα απέναντί μου και πίνοντας καφέ, να άκουγα την όμορφη ιστορία σου!! Ευχαριστώ που με άφησες να τη μοιραστώ! Α, και εννοείται ότι με μύησες κι εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή