Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

The Bedroom Project VOL. I

Όπως σου υποσχέθηκα... επέστρεψα για να σου μιλήσω σχετικά με τη διακόσμηση της κρεβατοκάμαρας.
Καταρχήν, έχω να δηλώσω ότι η κρεβατοκάμαρα είναι το πιο προσωπικό μας δωμάτιο, επομένως, θεωρώ ότι θα πρέπει να έχει κάτι από το χαρακτήρα μας. Όχι τόσο για τη μόστρα του πράγματος, όσο γιατί είναι το δωμάτιο που, περισσότερο από όλα τα άλλα, θα πρέπει να μας χαλαρώνει και να νιώθουμε όμορφα και άνετα! Να νιώθουμε ο εαυτός μας δηλαδή και όχι ξένοι, όπως στο υπνοδωμάτιο κάποιου άλλου ενδεχομένως!!
Οι σημερινές μου προτάσεις έχουν να κάνουν με το κρεβάτι. Είτε το κρεβάτι σου έχει κάτι που δεν σου αρέσει για προσκέφαλο, είτε – όπως το δικό μου - δεν έχει καθόλου, μπορούμε να το αλλαξουμε! Προσωπικά, μέχρι πρότινος είχα μία ταπετσαρία στον τοίχο πίσω από το κρεβάτι μου, τώρα όμως που έφυγε, πρέπει να βρω κάτι ώστε να μη φαίνεται κενό! Και ιδού τι ενδιαφέρον βρήκα σε αναζήτησή μου στο διαδίκτυο:
 
Μία ωραία και "ζεστή" ιδέα, είναι να βάλεις μία μαξιλάρα στον τοίχο πάνω από το κρεβάτι σου!      - Άσε που λογικά αυτό θα είναι σούπερ αναπαυτικό για να διαβάζεις το βιβλίο σου!


Αν θέλεις κάτι πολύ ιδιαίτερο, μου αρέσει πολύ η ιδέα να βάλεις κάποιο καθρέφτη για προσκέφαλο! Κοίτα όμως να μην έχεις άλλο καθρέφτη στο δωμάτιο... μην το παρακάνεις!

 
 
Πολύ μοδάτη ιδέα και επίσης ιδιαίτερη, η οποία μάλιστα θα σε βοηθήσει να δώσεις χρώμα - αν θες - στο δωμάτιο είναι τα τύπου παλιά πατζούρια! Άσε που τα αλλάζεις χρώμα όποτε θες...


 

 
Τέλος, αυτό που ξεχώρισα είναι διάφορες δημιουργίες με ξύλο. Δες και διάλεξε τι σου πάει και τι σου αρέσει, βεβαίως βεβαίως!







 
Hasta la próxima,


Noutsi
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου