Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

It's fun to be 1!!



Το "In Athens We Trust" γιορτάζει τα πρώτα του γενέθλια...
Φοβερό το βρίσκω!
 
Ακριβώς ένα χρόνο πριν λοιπόν, θυμάμαι να το "στήνουμε" με τη φίλη Ανθή και να χαιρόμαστε όταν τελικά "ανέβηκε" το blog και η σελίδα μας στο FB! Ενώ το όλο εγχείρημα ξεκίνησε πιλοτικά, περισσότερο από προσωπική μου ανάγκη να εκφράζομαι και να μοιράζομαι, αν το θες, τώρα που το βλέπω με την απόσταση ενός χρόνου σκέφτομαι: "Χμμμμμ... Δεν πήγε κι άσχημα!"
Κάνοντας μια γρήγορη ανασκόπηση της χρονιάς αυτής, το μόνο σίγουρο είναι ότι απόλαυσα τη νέα αυτή ασχολία μου στο έπακρον! Βγήκα σε καινούργια μέρη (αφορμή έψαχνα!), ανακάλυψα νέα μαγαζιά, προέβαλα τις μουσικές μου προτιμήσεις... Άλλωτε πάλι μοιράστηκα τις "ιστορίες", τους προβληματισμούς και τα (συν)αισθήματά μου... τελικά! Και ομολογουμένως, αυτό το τελευταίο ήρθε αβίαστα, με τον καιρό. Θέλω να πω ότι, ενώ τρώω χοντρά σκαλώματα και με την ιδιωτικότητα και με την ισοπεδωτική χρήση της νέας τεχνολογίας (βλ. social media) και γενικά το να ανοίγομαι δεν μου ήταν ποτέ εύκολο... σιγά σιγά άρχισα να μοιράζομαι ιστορίες, αληθινές και μη, που θεωρούσα άκρως προσωπικές μέχρι πρότινος!
Καλέ μέχρι και beach party διοργανώσαμε, τώρα που το θυμήθηκα! Αμέ! Και με μεγάλη επιτυχία, παρακαλώ πολύ! Εντάξει, για τα γενέθλια φίλης ήταν... αλλά το δημοσιεύσαμε μέσω του blog και της σελίδας στο FB, προκειμένου να είναι μία αφορμή να γνωριστούμε!
Για όλα αυτά λοιπόν και για τα ακόμα περισσότερα που έχω στο μυαλό και θέλω να ακολουθήσουν... stay tuned! Follow ρε παιδί μου, πώς το λένε; Α και που 'σαι; Πες και συ τίποτα... μοιράσου μαζί μας κάτι που σου έκανε θετική εντύπωση στην πόλη μας... Ας εμπιστευτούμε τις προτάσεις μας για την Αθήνα και κυρίως... Ας εμπιστευτούμε την Αθήνα!!! Είναι, ή έστω μπορεί να γίνει, η πιο όμορφη πρωτεύουσα του κόσμου!!!!
 
Hasta la próxima,
Νούτσι.
 
 
 

2 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσετε και να είστε πάντα κεφάτες και ορεξάτες για πολλές βόλτες σε αυτή την υπέροχη πόλη που ονομάζεται ΑΘΗΝΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε φίλε μου αγαπημένε! Πολλές βόλτες, πολύ κέφι και όρεξη, όπως τα λες! Α και πολλά χαμόγελα! Και μαζί ε;; <3

      Διαγραφή